Saturday 20 July 2013

Bekas Lepasan Matrikulasi...

Assalammualaikum WBT...

Post Kedua setelah 2 tahun.. hihihi... bangga betul..
Post kali ni saya just nak bagitahu yang saya merupakan seorang pelajar lepasan Kolej Matrikulasi. Baru je habis belajar pada awal tahun hari tu.. Saya telah menghabiskan masa selama setahun menuntut ilmu di Kolej Matrikulasi Melaka (Kolej Pertama di Malaysia ok !)...... 

Pintu Gerbang yg tak berapa nak megah..

Logo Kebanggaan


Haaa.. kat situ lah... tahu tak ? tak tahu takpa.. buat2 tahu je ok..
Walaupun result tak berapa nak gempak kat sini, tapi alhamdulillah.... saya berjaya jugak menamatkan pembelajaran dengan jaya nya...!! Big Clap For Me !!!! 

Insya Allah.. Dalam post-post yang akan dtg, saya akan ceritakan kehidupan saya selama setahun di sana... Nanti kann..................

Ok, Sekian......

No comments:

Post a Comment